Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 2 Januari 2012

arghh ! penat sangat

penat sangatII nih , tak kebahII  . lenguh satu badan . tapak kaki pun sakitII , dah lame tak update blog , nih baru ade mase nak update blog kite nih , keje .. keje .. keje .. dan terus keje .. untk mencari nafkah :) ecehh ayat tuh . keje kene punch card sblm pkol 9:45 , habis kje pkol 10 stgh . aiyoo lame tuh lebih 12 jam woo . lepak aku dibuadnyer . datang lambat seminit jea gaji kene tolak 7cen , mak ai ! sbb ape nak tahu tak sbb bos yg kedekut tahi idung dea masin tuh kan nak pergy umrah cepat . padahal bos tuh cine . HAHA , ayat boboiboy aku :D . hary nih pun sbb mls nak dtg , ape lagy bagy reason yg logik lhakan :) . lepas nih dan .. dan .. hary seterusyer dah tak keje situ lagy dah . malas lha , penat . . dah lha gaji kedekut , macamII perangai org ade at situ aw . GRR~ tension , lameII keje situ boley jadi gyler woo :D so baik aku berhenti dgn sukarelawan kan sblm aku jady lebih gyler dari skrg :) . tapykan .. kan .. kan .. lepas nih nak keje mane pulak yea . hmm , nanty lha pikirkan , pening jgk nih memikirkanyer . nak enjoy puasII nan boboiboy aku dulu :D . nanty dah puas baru suruh boboiboy aku temankan pergy cari keje baru :) . jyeahh ! itu lebih baik .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan