Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 1 November 2011

1 nov 2011 :))

Hahh~ baru jea sampai uma nih , tdy at sch asek menghitung jam jea :)) . tak sabo nak balik . BalikII jea terus tukar baju pastuh turun bawah mkn . da tak pandang kanan kiri da . err~ lapo gylebabi boley ?? HAHA pdhl tdy at sch time rehat da mkn mcmII kodd :)) . aptb~ okay starting tak sabo nak story nih , HEHE . 1/11/11 , chantekkan tarikh nih ?? rase kurg ary nih ary ape yea ?? of course lha selasakan , tuh adek aku yg umo 3 tahun pun tau lha sygg :)) tpy kurg nak tau tak tuh sbnrnye tarikh ape utk aku ?? ce teka ?? HAHA takde lha kiddig jea , har kalau kurg nak taukan tarikh tuh menandakn yg aku nan mr.S aku da 1 year 9 month tw . untung lhakan , HEHE , jgn jealous okay . aku cume nak kurg doakn yg TERBAEK utk kami berdua sygg :)) , da doakan ?? okay nah jajan utk kurg semua muah muah muah <3 HEHE bgn jea pgy tdy dgn lalokII lgy terus sasau cari phone . Tgk phone ade text dr mr.S aku , ape lgy kan terseyum kambing lha aku . Dea wish sempena kite urg da 1 year 9 month . HAPPY gylebabi siakk aku :)) tak dpt nak di gambarkan :)) . HEHE biyy , hun hope sgt relation kite dpt berthn lgy lame sygg . AMIN~ thanks sgtII biyy selama nih da jge hun n biyy da byk berkorban utk hun lalink . hun appreciate sgtII . hun akan cube jdy yg TERBAEK utk biyy :)) . Baby lymoree n much . i'll never let you go . you are never be replaced . i wont be with you . I wont married you . HEHE alamak! perut aku bikin hal pulok da nih , next time if free aku update lgy yea . okay ly all , assalamualaikum~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan